Thursday, September 3, 2009

男人看女人,先看什么?

男人看女人,先看什么?

答案:先看老婆/女友在不在身边。

这是我抄来的,但是想想还真的有点道理。

10 comments:

杨 霓 said...

请问你从那里抄来的?

杨 霓 said...

我不认同哦!
就好像我老公看女人,我看男人,我们都没看看另外一半的。

Botak said...

当然直接就看了,再看看老婆的话就失掉机会了。

Anonymous said...

God gave us a pair of eyes to look see everythings, unless we have motive to focus on someone, it is free hand to admire the beautiful scenery inclusive of attractive personnel. It does not matter to view a girl or a man that come across our eye sight.

A Parent

黛丝 said...

我百思不解,道理在哪里?

lkf said...

黛丝,
因为老婆不在身边才敢看其他女人。

光亮 said...

如果我没有老婆,也没有女朋友呢?

那,男人看女人,先看什么?

lkf said...

先看她身边有没有男人,才看看自己有没有机会。

黛丝 said...

世上还有几个先看老婆后看别的女人的男人?

lkf said...

老婆心中坐
美女眼前过